Четвер, 09.01.2025, 17:46
Товариство любителів Indie-rock
Головна | Статті | Реєстрація | Вхід
Головна » Статті » Біографії

Blur
У 1989 році вони організовують групу Seymour, до цієї групи так само увійшли Дейв Роунтрі і Алекс Джеймс. Група часто виступала і незабаром змогла добитися деякої популярності. В ті роки, їх творчість була більш схильна до експериментів, музиканти часто міняли стиль свого виконання. Через нетривалий час, в листопаді 1989 року, групою зацікавився Енді Росс - голова Food Records. Результатом цього, став контракт, підписаний в березні 1990 року.

У списку умов, які ставив перед музикантами Енді Росс, була і зміна назви групи, так і з'явилася Blur, відома нині мільйонам. До цього часу преса починає виявляти не підроблену цікавість до Blur. Музикантам вдається суміщати в своїй музиці складно поєднувані речі, такі як традиційна британська музика і психоделічні експерименти у дусі Pink Floyd. Жовтень 1990 року стає знаковим для Blur, він ознаменований виходом дебютного синглу "She`s So High", йому не призначено було "перевернути світ", але для молодої групи попадання в топ 50 хіт-параду Британії, можна назвати неймовірним успіхом. У квітні 1991 року, Blur записують новий сингл - "There`s No Other Way". Сингл має приголомшливий успіх і займає 8-у строку британського хіт-параду. Групу Blur запрошують на престижне шоу "Top Of The Pops". З цієї миті Blur знала вся Британія.

Третій сингл - "Bang", що вийшов в липні 1991 року був подібний до вибуху, який був таким необхідним групі. Позитивні відгуки звучали як від музичних критиків, так і від простих слухачів.

Дебютний альбом Blur випустила в серпні того ж року, характерною відмінністю була різноманітність стилів, представлених в ньому. У нім були присутні відгомони гранджу, електронні ефекти в стилі "My Bloody Valentine", не обійшлося і без істинно попсових мелодій. Від юнацької невизначеності не залишилося і сліду, Blur значно додали професіоналізму. Найбільшою популярністю користувалися композиції: "Birthday", "Sing" і "Wear Me Down". Альбом тривалий час займав високі місця в Британському хіт-параді.

1992 рік для Blur почався із запису нового синглу "Popscene", йому не було призначено повторити успіх попередніх записів групи. Але, не дивлячись на це, турне в Японії для Blur пройшло з неймовірним успіхом. Після повернення на батьківщину, музикантів чекало декілька неприємних моментів: загадковим чином зникли чорнові варіанти записів нового альбому, а гроші, які група отримала з продажів дебютного альбому, були розтрачені. Такий невдалий збіг обставин, привів до того, що Blur занурилися в депресію, що супроводжується наркотиками і випивкою. Довго терпіти витівки музикантів звукозаписна компанія Food Records не мала наміру, і перед Blur було поставлено умову - якщо Blur не закінчує розгульне життя, то контракт буде розірвано. Blur погодилися з поставленими умовами і ухвалили рішення змінити свій імідж. Зібравшись з силами, за декілька місяців група записує новий альбом "Modern Life Is Rubbish".

Композиції нового альбому, також виділялися різноманітністю стилів, як і дебютний альбом Blur. Майже відразу, після виходу, альбом зайняв 15-у позицію хіт-параду. Восени група відправилася в турне по Британії, виступ на Reading Festival остаточно утвердив успішне повернення Blur на сцену.

Підкріплені успіхом і підтримкою прихильників, музиканти приступають до роботи над новим альбомом, що отримав назву "Parklife". Цей альбом став знаковим для групи, з моменту його випуску Blur отримали статус суперзірок. "Parklife" вдалося неймовірне, він встав на першу стрічку хіт-параду, витіснивши творіння "Pink Floyd"! Крім цього, він, завоював безліч різноманітних титулів і звання "альбом року" в багатьох країнах. У зв'язку з тією планкою, яку перед музикантами поставив "Parklife", не ударити в грязюку особою в своїй подальшій творчості було завданням не з легких. Альбом "The Great Escape", що вийшов на початку 1995 року, знову мав неймовірні поєднання найрізноманітніших стилів. Альбом не можна назвати провальним, але на фоні, що вийшов в той же час, альбому групи "Oasis", "The Great Escape" виглядав тьмяніше і перебував в тіні слави. Підсумком 1995 року стало вручення 4-ех престижних нагород Brit Awards. Таким чином, за підсумками творчого року, Blur поступилася тільки групі "Oasis".

Подібна конкуренція, між колективами, сприяла наростанню напруги, групи не раз обмінювалися люб'язностями. Підігріте жовтою пресою протистояння груп зійшло нанівець в 1996 році, коли обидва колективи принесли один одному обопільні вибачення.

У лютому 1997 року Blur випускає новий альбом, без конкретної назви, він названий просто - Blur. Від альбому до альбому музиканти практикувалися в поєднанні все більш несумісних речей, новий альбом не став виключенням. Наприклад, в композиції "Beetlebum", прослуховувалося щось "бітловське", а "Song 2" по манері виконання нагадало Nirvan-у. Не дивлячись на поєднання подібних стилів, альбом, як не дивно, здавався єдиним цілим.

Не зупиняючись на досягнутому, на початку 1998 року, Blur приступає до роботи над новим альбомом в студії Елборна - "13". Відмовою від послуг Стівена Стріта, із слів музикантів, послужила думка про те, що вони узяли все, чому міг навчити їх Стівен.

Ще не підшукавши собі гідного продюсера, Blur записали декілька пісень разом з Уїльямом Орбітом, який займався реміксамі пісень Blur, для збірки "Bustin & Dronin". Робота з Уїльямом здалася музикантам дуже вдалою і вони вирішили продовжити сумісну творчість. Уїльям відрізнявся неймовірною працьовитістю і записував буквально кожен звук, Blur, що витягує, після цього годинами працював над неймовірним кількостям записів.

Новий альбом - "13" (названий на честь нової студії Blur), був весь пронизаний темою любовного розставання, це було підкріплено розставанням Елборна з вокалісткою "Elastica" - Джастін Фрішман. З цим пов'язаний не властивий для Blur депресивний характер музики. Не можна не відзначити, що в "13" смислова складова пісень зазнала сильних змін, якщо раніше тексти Елборна були абстрактнішими і узагальненими, то в "13" пісні виконуються від першої особи і зачіпають особисті переживання музиканта.

2000 рік для Blur був ознаменований великою низкою важливих подій. Елборн в Лондоні займався записом нових матеріалів, в компанії з хіп-хоп продюсером Деном Накамурою. 12 червня того ж року, в світ виходить другий альбом гітариста Blur - Грема Коксона, під назвою "The Golden D". А опісля декілька місяців, в жовтні Blur випустили новий сингл - "Music Is My Radar", цю композицію по праву називають одним з найуспішніших творінь Blur. Крім цього, Елборн записує 5 композицій до фільму "Ordinary Decent Criminal".

Настільки плідний творчий рік привів до того, що група практично припинила свою концертну діяльність. По визнанню самих музикантів, вони вже були готові знов повернутися на сцену і виконати перед публікою всі роботи, що накопичили за рік. Дата повернення була намічена на 2001 рік.

Березень 2001 року, всі музичні видання говорять про те, що новий альбом Blur буде записаний разом з Норманном Куком - група Fatboy Slim. Займаючись записом нового альбому, музиканти продовжували працювати над своїми особистими проектами. Наприклад, Деймон Елборн все більше занурювався в проект Gorillaz, чия популярність росла навіть в США. Випустивши в березні 2001 року дебютний альбом з однойменною назвою "Gorillaz". Грем записував свій третій альбом, який був випущений в серпні 2001 року, - "Crow Sit On Blood". Алекс допомагав Софі Елліс-бекстор в записі її першого альбому.

2002 рік для Blur став, напевно, найскандальнішим. У серпні ім'я Деймона і групи не сходить з вуст журналістів. Музичні видання пістрявлять фразами "Blur більше немає!". Причиною цьому послужила заява Fatboy Slim про те, що Грем Коксон вийшов з складу Blur. Сам Грем в інтерв'ю заявив що його не влаштовує робота Blur з Норманом Куком. Грем вважає за необхідне присутність в нових композиціях важких гітарних партій. З цієї причини він пропускає репетиції і не з'являється в студії зовсім. Грем не чекав, що його можуть просто "звільнити" з групи. Деймон Елборн же сказав наступне: "Грем давно не з'являється в студії і навіть не попереджає нас. Підсумком цьому став запис альбому "Think Tank" практично без участі Грема".

Такий несподіваний поворот подій підштовхнув Грема Коксона до продовження своєї особистої творчості. У жовтні 2002 року виходить 4-й альбом Грема - "The Kiss Of Morning", в 2004 році Гремом записані сингли "freakin' Out" і "Bittersweet Bundle Of Misery". Критики позитивно відносяться до нової творчості Грема, сингли займають високі місця в чартах. У травні 2004 року записаний 5-й альбом - "Happiness In Magazines", він входить в топ 20 Великобританії. "Happiness In Magazines" по сьогоднішній день залишається об'єктивно кращим творінням Грема.

Після такого хворобливого розриву для Blur, в травні 2003 року група випускає свій 7-й по рахунку альбом "Think Tank". Опісля цього декілька днів альбом займає перші місця чартів. Але його верховенство було не довгим, через 8 тижнів альбом не входить навіть в топ 75. Альбом "Think Tank" отримав позитивні відгуки прихильників і критиків. Елборн же, помимо Blur, продовжує роботу над проектом Gorillaz і в травні 2005 року закінчується запис 2-го альбому названого "Demon Days". Альбом мав приголомшливий успіх, зайнявши першу позицію у Великобританії, не можна не відзначити і 6-е місце, зайняте альбомом в США.

Група Blur і до цього дня залишається метром світової поп сцени, нам залишається лише побажати музикантам творчих успіхів і частіше радувати нас своїми новими творіннями.

Категорія: Біографії | Додав: indie-rock (14.03.2008)
Переглядів: 737 | Коментарі: 2 | Рейтинг: 4.0/1 |
Всього коментарів: 1
1 Andy_o  
0
Дуже шаную цей гурт!))

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Меню сайту
Категорії каталогу
Біографії [8]
Тексти пісень [1]
Акорди [2]
Таби [0]
Історія [1]
Всяке різне [0]
Форма входу
Міні-чат
Наше опитування
Який гурт вважаєте кращим?
Всього відповідей: 94
Пошук
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Copyright MyCorp © 2025